Friday, February 1, 2008

OPEN SEASON LA RECRUTARE

Asa cum tot promiteam acum ceva vreme, se deschide astazi un nou sezon de recrutare pentru McCann Creative Mentorship. Dupa ce am experimentat cu si invatat din beta version-ul de pana acum, dupa ce am primit tot soiul de cereri si sfaturi de la generatiile aflate acum la al doilea brief de creatie, iata-ne la inceput de drum cu o noua etapa :). Speram ca interesul sa fie cel putin la fel de mare ca la prima etapa. Si speram ca toti cei care ne-au tot scris intrebandu-ne "cand mai incepe odata?" nu si-au pierdut rabdarea intre timp. Si inca ceva: speram sa va distrati la maxim rezolvand "problemele" din acest test de creativitate. Lasati imaginatia sa zburde, derapati cat se poate si surprindeti-ne cu gandirea voastra laterala. Ca idei la prima mana ne bombardeaza zilnic din toate partile.


Testul de creatie este aici. Rezolvarile se trimit pe mail la creativementorship[at]mccann[dot]ro. Fiecare mentor va avea in grija 5 persoane, ceea ce inseamna ca in total in program vor fi admise 20 persoane.

Deadline-ul este 10 martie.

Rezultate se vor da in intervalul 15-20 martie.

Cei care intra in program vor primi un brief de creatie "pe bune". Vor avea 2 saptamani sa rezolve fiecare brief in parte, dupa care vor primi feedback in decurs de o saptamana. Apoi vor mai avea cateva zile sa faca modificari in urma feedback-ului, rezolvarea finala fiind notata de la 1 la 5. Dupa ce acest proces se repeta de 5 ori, posesorii punctajelor superioare vor beneficia de internshipuri in departamentul nostru de creatie. Si cam atat. Spor la treaba si stay tuned pe blog !

ps: intrebari si comentarii in sectiunea de commenturi, va rugam :)

32 comments:

Anonymous said...

aham sper sa va tineti de cuvant :*

lemnu'de'dimineata said...

20 oameni in total? sau in 'oameni' intra si echipe de cate 2?

McCann Creative Mentorship said...

20 de rezolvari, daca e mai clar asa :)

PurpleCow said...

salut. informatii cam evazive. sper ca am folosit corect cuvantu`. chiar imi doresc sa ma IMBARC in acest proiect, dar nu prea am cunostinta de prea multe detalii. puteti sa m luminati umpicutz? cine este eligibil sa participe? unde se trimit rezolvarile? daca am si video, atasez la mail? sau trimit prin posta CD-ul?

astept lumina. va multumesc.

victor.

McCann Creative Mentorship said...

rezolvari pe mail, este eligibil sa participe oricine. multumit acum ?

PurpleCow said...

pentru moment...sa zicem ca DA :)

one more for the road :

punctul 10. aducem argumente, de ce bloggeri si-ar pune widget-uri sau chiar e necesar sa ii convingem sa-si puna widget-uri? :)

Anonymous said...

este lucru in echipa? adica pot 2 persoane rezolva acelasi test?

McCann Creative Mentorship said...

victor, la pctul 10 tb doar sa ne spuneti cum va ganditi sa ii convingeti, nu tb sa vbiti cu ei :).

si da, asa cum spuneam si mai sus, se poate lucra fara probleme in echipa.

Victor said...

ok. super. multam de feedback si scuze de rafala de intrebari. dar chiar as vrea sa reusesc sa rezolv proiectu asta si deci toate tre` puse la punct, mai inainte de orice.

si acum...la treaba! time's a wastin`:D

Anonymous said...

La punctul 4 se accepta si un scurt filmulet?

McCann Creative Mentorship said...

sigur :).

codruta said...

vad ca sunteti la brieful 3, se mai poate intra in program?

Anonymous said...

Putem fi 3 in echipa? Doi am vazut ca e ok, dar 3? Multumesc.

McCann Creative Mentorship said...

evident, codruta - aceasta etapa nu are nici o legatura cu generatiile care rezolva acum brieful 3.

:) se poate si 3, acum de ce nu ?

Anonymous said...

Vroiam sa va intreb ? Briful rezolvat il trimitem la adresa : creativementorship@mccann.ro ? Va multumesc.

Anonymous said...

Ce se va intampla pe 15 feb in viata mea, in romania, la nivel global ?

Anonymous said...

McCann are o mascota pt nationala de fotbal ? Va intreb deoarece eu in poze nu am vazut nici o mascota !
Legat de intrebarea 6. Cum putem descarca spotul ?
Intrebarea 8 ? Sa facem o campanie integrata ?
Consider ca aceste intrebari nu se adreseaza unori tineri fara experienta in publicitate. Pentru o buna rezolvare este nevoie de experienta si apoi de talent. O ideea buna atunci cand nu ai cunostinte de baza se poate transforma intr-o idee proasta ! Nu cred ca McCann cauta tinere talente si mai degraba oameni gata formati. Parerea mea.

Anonymous said...

Ce inseamna widget?

McCann Creative Mentorship said...

da, brieful rezolvat se trimite la adresa cu pricina.

cat despre 15 februarie, foloseste-ti imaginatia, ca doar de aceea n-am dat nici un alt detaliu.

nu are mccann o mascota pentru nationala de fotbal, nationala are pur si simplu mascota ei :).

legat de intrebarea 6, ai rezolvat ? ai descarcat spotul ?

legat de intrebarea 8, nu e musai sa fie campanie integrata, trebuie doar sa aiba si printuri.

noi cautam tinere talente, si mai nimic de acolo nu indica altceva, parol ! daca totusi parerea ta este alta, participarea nu e obligatorie. alegerea este a voastra.

cat despre widget, google it !

Anonymous said...

Salut! in legatura cu intrebarea 7 legata de oprirea asfaltarilor, puteti fi mai expliciti? este vorba de incetarea asfaltarilor in general sau a celor realizate fara a tine cont de consecinte de exemplu in foste spatii verzi etc..
astept sa fiu luminata :) mersi

Anonymous said...

Suneti ca McCann cauta prin acest program tineri talentati insa daca ne uitam bine la intrebarile testului acestea nu necesita numai creativitate.Necesita cunostinte solide Photoshop, corel etc. Eu am idei insa cu ce ma ajuta daca nu ma pot exprima grafic ! Cereti foarte mult si oferiti foarte putin. La inceput cand ati lansat programul ati spus ca scopul este sa ii ajutati pe cei interesati sa se perfectioneze. As vrea sa va rog ca atunci cand trimiteti mailul cu rezultatul sa nu mai generalizati (idei la prima mana)poate ca unii si-au strofocat creerul si nu au stiut daca este noapte sau zi ! La cat efort depunem noi in rezolvarea acestui test ar trebui si voi sa va strofocati putin si sa dati un raspuns scurt dar personalizat. Mie mi-ar placea sa fiti sinceri si sa ziceti : Nu mi-au placut ideile tale, invata grafica si apoi vorbim ! Nu asa cum ne aburiti voi. Cautam tineri talentati. As vre sa definiti si voi ce inseamna in conceptia voastra talentati, creativi. Daca stiu la perfectie grafica, am idei ce mai invat in acest program. Cred ca prietena mea avea dreptate acest program este pierdere de timp ! O sa ziceti : Crezi ce vrei noi chiar cautam tineri talentati. Hai nu ma omora !

McCann Creative Mentorship said...

draga anonim,

nu prea intelegem de unde anume ai dedus tu ca e nevoie de vreo cunostinta de photoshop sau corel sau mai stim noi ce. Ceea ce cautam noi sunt idei - atata tot. Nu este un program de recrutare art-directori, este un program de evaluare a potentialului creativ. De aceea cautam idei, pur si simplu. Nu e nevoie sa ne trimita cineva printuri deja realizate, dar sunt multi care ne trimit referinte - ne arata prin poze sau filme sau tot soiul de alte referint in ce fel se gandesc ei ca se poate realiza ideea lor. Sunt si multi care ne trimit ideile pur si simplu. Desi recomandarea noastra ramane sa incercati sa faceti ca ideile voastre sa prinda viata intr-un fel, sa le duceti dincolo de un document word.

Asa ca daca ai idei, surprinde-ne, nu mai striga sus si tare ca n-ai nici o sansa daca nu stii photoshop.

Feedback personalizat e imposibil de dat la aceasta faza preliminara, din cauza ca sunt mult prea multi participanti. De aceea, cei acceptati in program primesc feedback-uri personalizate, primesc ocazia de a-si sustine ideile in fata mentorilor si de a primi feedback live de la acestia samd.

So, da, iti vom spune "crezi ce vrei, dar realitatea e ca noi cautam pur si simplu tineri cu talent si ambitie", si generatiile actuale din mentorship cred ca iti pot confirma asta.

spor,
CMT

Leon said...

Am si eu o intrebare, pentru cei ce au postat mai inainte, poate vi se va parea un pic aiurea, dar voi chiar vreti sa participati la aceasta recrutare? daca puneti intrebari de genul asta trust me, cum zicea prietena cuiva de mai sus, 'chiar e o pierdere de timp'. Incercati sa va orientati spre domenii mai reale, mai 'de emisfera stanga' ca aici nu-i de nasul vostru. Fratilor, hai sa fim seriosi, daca oamenilor alora le va placea cum ganditi, le vor place ideile voastre, va spun eu ca n-o sa tina ei cont ca vezi domne, asta n-a scris despre asfaltarile din bucuresti, a scris despre asfaltarile de la popleaca. People, stop wailing and start working. P.S Postul tipului cu 15 februarie mi s-a parut bestial :)). WTF??? orice 15 februarie!!!

McCann Creative Mentorship said...

good points, leon :)

Anonymous said...

Norocul meu ca plec din bucuresti in saptamana 10-14 ca as fi inebunit altfel asteptand sa imi spuneti ca ideile mele la cere am muncit zile si nopti sunt la prima mana si ca nu am fost acceptata in program. Presupun cam ce ati avea de spus si nu vreau sa schimb nimic. Daca nu o sa va placa ideile mele inseamna ca nu suntem pe aceeasi lungime de unde.Probabil ca sora mea o sa dea petrecere cand o sa afle ca nu m-ati acceptat. Considera ca a lucra in publicitate pe parte de creatie este pierdere de timp. Nu intelege de ce imi pierd noptile strofocandu-mi creerul. Poate este pierdere de timp insa nu vreu sa am regrete la batranete ca nu am facut tot ce imi sta in putinta pt a fi copywriter sau sa ma mint singura spunand ca am calitatiile necesare pt a fi copywriter. Nu renunt insa o sa revin dupa ce imi dau licenta. Cand sora mea nu o sa mai fie suparata ca imi neglijez facultatea, ca nu mi-am facut lucrarea de diploma pt ca imi pierd timpul rezolvand aceste teste de creativitate. Ziua are doar 24 de ore, asa ca nu le poti face pe toate. O zi buna si multa bafta celor care o sa fie aceptati in urma testului cu termen limita 15 martie.

Anonymous said...

Pe mine ma depasesc posturile in care oamenii vorbesc de faptul ca pierd nopti si zile gandind concepte, trenduri, branduri, simboluri, cum sa transformi fierul in aur si alte lucruri de genu asta cand ei evident au alte lucruri mai omenesti de facut. Eu zic ca e cam asa de simplu: ai intrat in joc accepti sa faci ce poti mai bine si nu comentezi decizia juriului. Oricum totul in publicitate e subiectivism si daca nu atingi cu ideea ta target-ul produsului atunci toata campania va fi urcata pe onorabilul raft cu Esecuri caci graficul ala de vanzari in loc sa sparga monitorul in partea superioara sparge teava de apa calda din subsol. Multi am vazut o posibilitate de a intra, sau de a te angaja intr-o agentie mai buna, putini vor reusi, asta e viata. Va multumesc pentru timpul acordat.

PS: jur ca nimeni de la Maccann nu mi-a pus pistolul la tampla sa scriu asta :)

Alex said...

E valabila oferta de burse ADC pentru noul sezon de recrutare pentru Creative Mentorship?

McCann Creative Mentorship said...

in aceasta prima faza, nu, deoarece deadline-ul pt ADC e inainte de deadline-ul pt mentorship.

pe viitor suntem aproape siguri ca va fi valabila.

Anonymous said...

Cand se afla rezultatele pentru testul cu data limita 15 martie ?

Anonymous said...

As vrea si eu sa vad cateva rezolvari pe care dumneavoastra le considerati nemaipomenite. Daca ati putea sa le postati pe blog ar fi foarte bine.

Anonymous said...

Abia acum dupa ce am rezolvat doua teste am citit ce cautati.Sa inteleg ca o idee cu cat este mai neobisnuita, aiurea, traznita cu atat este mai buna ? Poate cand aveti putin timp explicati mai pe larg ce doriti. Pot veni cu o idee traznita, creeativa, interesanta dar care sa fie prea complicata, prea interesanta, mult prea greu de digerat de publicul larg (tinta).Cand vine vorba de publicitate, creativitate este foarte discutabil ce inseamna reclama buna, proasta, interesanta, creativa etc. Eu as zice ca o reclama buna este una care reuseste sa imbine foarte bine toate elementele si reuseste sa creasca vanzarile. Coca Cola este una dintre campaniile foarte bune de pe piata.

Anonymous said...

Am gasit un articol interesant care mi-a placut foarte mult si poate raspunde la unele intrebari.

Alexandru Raducanu, licentiat in psihologie, cu MA in advertising si MBA si cate si mai cate, vine cu un articol intitulat "Demitizarea Creativitatii".

Daca nu ar fi amuzant, as zice ca articolul este inutil. Nu imi propun sa ma opresc aici in credinta ca articolul mi se pare absurd venind din partea unui om cu MA in advertising si licentiat in psihologie, dar da dovada de lipsa de profesionalism in scrierea lui.

"Creativitatea este un soi de tabu in lumea publicitarilor si al creativilor in general, indiferent ca lucreza in televiziune, film, teatru, agentii de publicitate, etc, in aceeasi masura in care este si un mit. Il prolifereaza, il aduleaza, il perpetueaza. Este motivul lor de a exista, este ceea ce ii legitimeaza si aparent le justifica orgoliul. Mai mult, au creat un intreg sistem al recrutarii, avansarii in cariera si premiilor care intretine acest mit. Insa mitul asta nu are nimic in comun cu realitatea. "


Nu stiu de cand creativitatea e o problema despre care nu se vorbeste si care nu este criticata - in acest moment, probabil juriile festivalelor din toata lumea, jurii care nu au neaparat valente de creativi ci doar de oameni cu bun simt, se vor simti raniti. Ne pare rau pentru ei, nici un juriu nu a fost ranit in timpul scrierii acestui articol.

"Mai mult, afirm cu tarie ca, cu cat un copywriter este mai « creativ », cu atat el aduce deservicii mai mari brand-urilor pentru care lucreaza. Cu cat un scenarist este mai « creativ », cu atat scrie un scenariu mai prost."


Copywriterul ca atare, este un creativ, la fel cum art directorul este tot un creativ. Copywriterul nu este scriitor cum nici art directorul nu e pictor.Tot departamentul se numeste 'creatie' pentru ca se ocupa cu asta. Nu sunt 'creatori' propriu-zisi (asa cum Dumnezeu a creat Lumea cand nu exista nimic), ci reinventeaza totul in mod ingenios. A fi un copywriter bun presupune a sti sa zici lucruri care s-au tot spus in alte formulari, alte idei, alte realizari. Am putea avansa chiar in a omori si moda si designul de mobilier. Ia sa-i mai dam noi incolo ca oricum din anii 60 nu s-a mai inventat nimic. Patruzeci de ani si nimic nou?
Daca toti copywriterii din lume ar fi 'creativi' in termenul pe care il foloseste dl. Raducanu, atunci am umple planeta de artisti, boemi, visatori si am reinfiinta Junimea in tara.Probabil ca prin 'creativ' dansul intelege ' artist'. E o diferenta sensibila intre a face pe creativul si a face pe artistul. Creativitatea nu naste monstri din cate stim, iar toti creativii din agentii sunt manati de strategiile din spate. Nu stiu cate agentii de publicitate pot spune ca sunt de capul lor sau se lasa pe mana departamentului de creatie. Nu te angajezi pentru ca simti ca in agentie iti poti exprima viziunile abstracte, ci pentru ca nu vrei sa compromiti ideile originale de dragul banilor sau altor beneficii mai mult sau mai putin directe. Te angajezi pentru ca stii ce vei face si stii ca asta iti doresti.
A fi 'artist' inseamna sa ignori strategia (anume ratiunea) de dragul aspectului, ideei sau geniului artist din spatele persoanei. Cand esti artist nu te gandesti la cate executii ai de facut pe o anumita tema, cate zile mai sunt pana ai de terminat, cate spoturi ai facut intr-un an. Un pictor daca reuseste sa faca un tablou si sa il vanda in acelasi an se poate considera norocos. Probabil de aceea a fi artist tine de vocatie mai mult si tot de aceea nu am vazut pictori sau artisti angajati in companii (ilustratorii sunt o categorie aparte).
Lasati de capul lor, probabil ca da, toti copywriterii vor ajunge regizori, scenaristi, se vor scalda in propriul orgoliu si vor face numai tampenii. Dar in postul de copywriter sau 'creativ' ce activeaza intr-o agentie intra mai multe atributii - de la intelegerea produsului pentru care executi ceva (1) , trecand prin judecata la rece a propriei creatii (2) (lucru nespecific 'artistului', caruia ii cam lipseste simtul critic asupra propriilor lucrari) si terminand cu etapa in care se lupta pentru ideea sa (3), ca sa nu mai zic de imaginatia de care trebuie sa dea dovada in realizarea unei campanii (4). In acest moment, din patru caracteristici, artistul si copywriterul impartasesc doar doua (lupta pentru ideile lor (1) si isi pot imagina cam orice cu usurinta (4) ). Nu vom auzi copywriteri incepand cu "Intr-o lume plina de razboaie, intr-o casa aproape distrusa de bombardamente, un copil mananca croissantul X"


Esti cu atat mai bun pe zona de creatie cu cat esti mai putin « creativ » .Cu cat un produs este mai "creativ "in sensul comun in care se intelege acest lucru in marketing, publicitate sau film, cu atat el se indeparteaza de obiective si face deservicii clientului. Mai mult – cu cat creativitatea este mai afisata si mai fatisa, cu atat se indeparteaza el mai mult de nevoile si obiectivele clientului pe care inceteaza de a le mai servi, servindu-le doar pe cele ale "creativului" si agentiei pe care o reprezinta.


Probabil rezumatul acestei fraze este : "Daca esti creativ, nu faci vanzari, ci doar aduci faima agentiei (si tie in acest proces) si uiti de client si ce vroia el.".Luata pe piata din Romania, cred ca e falsa afirmatia. De ce?
Lucrarile considerate creative in majoritatea agentiilor din tara nu iau premii in festivaluri internationale. Sigur, o campanie poate ia 'campania anului' la un festival autohton, dar probabil va urma un scor mic la un festival (de creativitate si nu eficienta) in afara. Muraturile se pun in tara de ani de zile, dar strainii nu le vad decat in borcane si nu exprima nimic pentru ei procesul de apa cu sare si otet si borcanele de 5 litri cu gogonele. Ce e relevant pentru noi nu e relevant pentru ei in festivaluri. Uneori si invers. Exista exemple ce au fost premiate anul acesta la Cannes. As vrea sa stiu ce reclame de la noi care au fost relevante doar pentru festivaluri nu au fost relevante pentru piata noastra sau nu si-au indeplinit scopurile definite de client. Exista oare asa ceva? Cele 3 agentii care isi inscriu lucrarile in afara au 3 optiuni la alegere : au premii, au si vanzari / n-au premii dar au vanzari / nu iau nici premii si nici vanzarile nu sunt ce si-au propus (unde la vanzari ma refer local, bineinteles)
Comunicarea dintre 'consumer truth' si 'brand truth' duce la "oameni care ajung sa se confunde cu brand-ul pe care il iubesc, care le vorbeste despre si cu adevarurile lor intime". Autorul presupune ca cel care are "dorinta de a face lucrurile doar la suprafata" distruge " « the very thing » al muncii creative : construirea podului dintre brand si consumator". Tot el spune ca ideile cu care vin oamenii din agentii "nu vorbesc despre adevaruri profunde ale consumatorului sau brand-ului, ci doar despre cat de “creativi” sunt oamenii care le-au conceput.". Afirmatia asta nu poate sa mi se para decat foarte nedreptatita ca sa nu zic nefondata. Cazurile in care consumatorii isi dau seama ca sunt dusi de nas sunt cele in care produsul nu indeplineste asteptarile, nu ai comunicat acelasi mesaj in permanenta, nu ai fost convingator in ceea ce vroiai sa spui etc. Nu stiu cati consumatori stiu mecanismele ce se petrec in spatele unei reclame pe care o vad, dar exista doua interpretari:
a) Consumatorul se uita, este incantat de ceea ce vede, nu stie ce e un brief, cate zile i-a trebuit unui om din agentie sa se gandeasca la asta, care e descompunerea reclamei in tehnici publicitare.
b) O persoana din domeniu, expusa la mii de astfel de lucruri in fiecare zi, poate sa identifice usor 'core truth-ul' din spatele ideii. Si atunci, stiind care este scheletul reclamei, iti dai seama unde vine interventia departamentului de creatie.

Cred ca a sosit timpul ca omul de marketing (clientul) sa stie ce cumpara si sa nu se mai multumeasca cu jumatati de masura. Sa nu se mai lase intimidat de spactacolul de artificii al « creativitatii » agentiilor si copywriter-ilor, si cu atat mai putin al premiilor pentru creativitate (ajungem si la ele).

Omul de marketing este cel care intr-o ultima instanta aproba executia. Are drept de veto. Ii place, nu ii place, el (sau ei, dupa caz) pot spune 'nu' si atunci se reconstruieste tot. Daca se multumeste cu jumatati de masura, ii dovedeste agentiei ca nu ar trebui sa fie acolo si ca este un om slab ce poate fi manipulat dupa plac.

Omul de marketing trebuie sa ceara de la un produs creativ construirea acelui pod intre brand si consumator, iar acel pod nu se poate construi decat pe adevaruri profunde si care rezoneaza adanc in inima oamenilor. Or, prin natura lor, aceste adevaruri nu sunt « creative ». Nu sunt niste gaselnite ale unui copywriter care mai trage pe nas o doza si mai fabrica niste abracadabratii. Sunt adevaruri dupa care trebuie sapat cu mintea, cu inima, cu sufletul, cu care creativul trebuie sa ajunga sa se contopeasca. Dupa aceea, rolul lui este sa gasesca un limbaj intuitiv in care sa comunice aceste adevaruri. Cu cat limbajul este mai simplu si mai vibrant, cu atat acel pod dintre brand si consumator devine mai puternic si cu atat produsul creativ dispare intr-un plan secundar. El este un mijlocitor intre brand si consumator care, odata ce i-a pus impreuna trebuie sa dispara.


In fine, o bucata de adevar. Daca nu te poti identifica cu produsul atunci nu meriti sa fii copywriter. Da-ti singur un sut in fund.
Daca creativitatea “se vede” in produsul creativ pe care agentia vi-l ofera, deja aveti de-a face cu un produs slab. Daca creativitatea “sare in ochi”, aveti de-a face cu o catastrofa. Produsele creative nu trebuie sa-si arate “osatura”, “scheletul”. Trebuie sa dispara in fundal, lasand consumatorul sa se indragosteasca de produs.

Dupa ce a zis ceva bine, da cu bata in balta si insinueaza ca omului (consumatorului) ii sare in ochi creativitatea din prima. Consumatorul nu are un ochi format, nu exista cale de mijloc (in fata televizorului nu zice nimeni "reclama e buna, dar ..."), ci doar "da, imi place" sau "nu, nu imi place". Este cel mai subiectiv juriu din toti cei posibili. Si cel mai simplu de altfel.

In fine, tac, ca oricum daca ajunge sa citeasca o sa zica despre mine ca imi revars frustrarile (total inexistente de fapt, dar el si restul nu stiu asta) si o sa reproseze faptul ca nu mi-am luat doza sau alte chestii, ca nu erau pantalonii cu tur jos masura mea.
Dar probabil nu s-a imaginat niciodata in postura de copywriter, unde scopul unic in viata e sa iei premii si in acelasi timp sa faci vanzari clientului (premiile in bani nu iti ajung sa iti intretii existenta).
E al naibii de greu sa o faci si e al naibii de usor sa zici asta privind industria de undeva de sus. Asa ca invitatie deschisa pentru cine crede ca totul e fals si fad in activitatea creativa, faceti voi mai bine.
Antipatiile pe care si le atrage si le atrage pentru ca scrie in necunostiinta de cauza. Nu e destul sa zici ca 'ai prieteni care fac asta', o sa fie destul cand chiar tu insuti vei face asta timp de 10 ani. Abia atunci vei putea trage o linie sa te intrebi 'Ce-am facut eu in anii astia?'
http://brief.ro/?start=15