Tuesday, January 29, 2008

am primit rezolvarile updated

Buuun...deci avem de rumegat inca o runda de rezolvari. Am primit rezolvarile de la toata lumea cu o singura exceptie (Liviu, daca ne trimisesei ceva, pls let us know) si ne bucuram ca ati avut timp sa va imbunatatiti propunerile printre examene, pitch-uri si alte probleme :).


Notele finale vor fi trimise cel mai probabil pana luni 4 februarie. Ca si data trecuta, notele vor fi trimise individual pe mail, dar vom publica pe site statisticile, respectiv lucrarile cotate maxim. De asemenea, va reamintim ca daca dupa primele doua briefuri nu ati reusit sa strangeti 6 puncte, nu veti mai primi brieful 3 si se va considera ca ati iesit din program.


Dar nu lasati asta sa va descurajeze: pe 1 februarie vom da startul la un nou test de creativitate care se va solda cu o noua generatie de mentorees.

5 comments:

Anonymous said...

Nici eu nu am primit confirmare inca... Sper ca a sosit rezolvarea mea. laura.costachescu@gmail.com

McCann Creative Mentorship said...

laura, singurul de la care n-am primit nimic este liviu brandusa.

deci da, am primit si de la tine tot :)

Anonymous said...

Buna, ati trimis notele azi? Daca da, vroiam sa fiu prima care va zice ca nu si-a primit nota :):)

Anonymous said...

Eu nu am primit nota pe mail. Sper sa nu fi fost atat de mica incat sa se fi ratacit pe drum, e frig afara si ceata, sper sa-si gaseasca drumul, o astept cu o ciocolata calda :)

McCann Creative Mentorship said...

mai sunt inca f putine note care inca n-au ajuns. un pic de rabdare, va rugam :)