Thursday, March 6, 2008

ŠKODA & CENTRUL CEH te provoaca

ca tot vorbim de concursuri creative, iata o provocare venita de la prietenii de la Centrul Ceh:

"Esti innebunit dupa masini?

sau

Nu poti spune ca esti chiar un fan auto, dar te fascineaza publicitatea?

sau

Ai talent si imaginatie? Atunci pe tine te cautam!

Škoda in colaborare cu Centrul Ceh lanseaza un concurs de creatie publicitara. Nu e un pich pentru agentii. Nu cautam acea reclama tipica, ci o viziune alternativa a brandului Škoda. Ai o luna pentru a veni cu acea propunere care te va face castigator.

Motto: Škoda Auto – SIMPLY CLEVER
Škoda Human Touch nu este un slogan, este o atitudine, este charisma marcii, este o filosofie de viata. We don’t just make cars, we manufacture happy drivers.
DEADLINE: 6 aprilie 2008
CONDITII DE PARTICIPARE:
- trebuie sa ai peste 18 ani
- daca castigi esti de acord sa cedezi drepturile de autor pentru propunerea ta firmei
- poti trimite oricate propuneri vrei
- detalii tehnice: 210 x 148 mm + 5 mm bleed / 300dpi / cmyk / tiff (daca castigi si Skoda vrea sa foloseasca propunerea ta ca reclama printata, trebuie sa poti oferi un fisier la rezolutie mai mare)

PREMIU: 300 euro + tiparirea propunerii tale in brosura program a Centrului Ceh
astept propunerile voastre pe adresa blidaru@czech.cz "

3 comments:

Balasa said...

e ceva ce nu inteleg....cine castiga trebuie se se asigure ca rezolutia fisierului e mai mare de 300dpi sau dimensiunea e mai mare decat cea din datele tehnice? nu de alta dar in orice tipografie 300dpi e mai mult decat suficient...astept lamuriri

McCann Creative Mentorship said...

cred ca un mail la blidaru@czech.cz ar trebui sa te lamureasca :).

Anonymous said...

pfuuuu...again? au mai avut un concurs, se pare ca este un nou stil de pich (mai ieftin si mai bun) Ce-mi place Romania...:))
spor!