Friday, December 14, 2007

al doilea brief - sa facem ceva cu RCA-ul

Iata ca, asa cum va promisesem, cel de-al doilea brief se afla deja in casutele voastre postale virtuale inca de la orele amiezii (in caz contrar, dupa cum v-ati obisnuit, urlati in commenturi :) ). Va invitam din nou sa "derapati creativ" si sa ne surprindeti cu idei traznite si relevante in acelasi timp, sperand ca experienta lucrului pe Entran v-a folosit din plin.


De data aceasta, provocarea este sa faceti un anumit provider de asigurari RCA suficient de atragator incat oamenii sa il caute dinadins. Asta pe o piata sufocata de tot soiul de reclame si oferte din toate partile. Pentru un produs care este obligatoriu, si de care toata lumea vrea prin urmare sa scape repede.


Avand in vedere sarbatorile, deadline-ul este unul prelungit pana pe 5 ianuarie 2008. Asa ca timp de gandire aveti suficient :).

Intre timp, declaram deschisa in commenturi sesiunea de intrebari pe marginea briefului. Intrebari la care mentorii vor raspunde pana luni seara.

8 comments:

ciucinciu tiberius said...

eu nu am primit briefu:(

o'nitza said...

Sectiunea 'intrebari' :

1. Ce inseamna mai exact "mecanism de activare" , cand vine vorba de promotie ? ( explicati-mi putin sectiunea "ce trebuie sa facem" din brief )

2. Campania noastra va trebui sa aiba in prim-plan existenta acestei promotii? Cu alte cuvinte, mesajul comunicat este : "avem super-promotie si iti dam si asigurare" sau "fa-ti asigurare si , pe langa asta, ar mai fi si tombola la care ai sansa sa castigi un rinocer" ?

3. existenta acestei promotii va fi "point of difference-ul" nostru?... sau partea din brief in care ne explicati ca in aceasta categorie se comunica haotic trebuie tradusa astfel : "gasiti o pozitionare strong!".

Sectiunea 'sugestii' :

1. Am una singura, e mai mult o doleanta : NU RENUNTATI LA PREZENTARILE LIVE!!
Inteleg ca s-ar ingreuna procesul daca ne-am intalni chiar dupa
fiecare etapa + plus ca n-aveti atat timp de noi, dar pastrati macar partea de feed-back live din partea mentorilor.
Putem sari peste brief-area live, caci avem timp de intrebari 2 zile dupa. Feed-back-ul ala insa e folositor, si acuma fara bullshit sau pupincurism...chiar am invatat unele chestii intalnindu-ma fata in fata cu mentorul ( si chestii importante, de genul : cum sa deosebesc o idee buna de una mai slaba, cum sa fac campanii unitare , etc. - iar chestiile astea nu le invatam primind feed-back-ul ala scris de maxim 3 fraze pe care l-am primit la brief-ul Fujitsu ).
Si pana la urma, daca vrei sa vii, iti faci timp.

ciucinciu said...

aahh i need that emailll

Anonymous said...

Există vreo şansă să pot face rost de brief, chiar dacă nu-s înscris ]n mentorship?

aghiutza

McCann Creative Mentorship said...

ciucinciu, reproducem aici mail-ul pe care ti l-am trimis, in caz ca nu il primisei.

"Draga Tiberius,

din pacate nu am primit nici un semn de la tine ca ai fi vrut sa iei in considerare feedback-ul lui Titus, astfel ca sentimentul cu care am ramas noi este ca acest Mentorship a fost pentru tine mai degraba o joaca pe care n-ai vrut sa o iei in serios, decat un prilej sa muncesti mult si sa ne convingi ca esti foarte tare.

Astfel ca ne pare rau sa iti spunem ca ai obtinut 0 puncte in urma notarii rezolvarilor de la primul briefing, ceea ce inseamna ca pentru tine se incheie aici aceasta prima editie a Mentorshipului.

Nu ai insa motive de ingrijorare ! Daca atitudinea ta fata de acest program se schimba, asteptam din nou inscrieri in McCann Creative Mentorship dupa 1 februarie.

Mult spor,

CMT"

McCann Creative Mentorship said...

o'nitza, chiar ne bucuram ca ti-a folosit partea de feedback :). Si, pe cat posibil, vom incerca sa tinem cont de sugestia ta - noi oricum promisesem deja ca feedback-uri live vor mai fi :).

Acum, intrebarile.
1. mecanismul de activare este, pe scurt, felul in care functioneaza promotia astfel incat oamenii sa isi doreasca pe bune sa participe. Ce vi se cere voua acolo, la sectiunea de "ce trebuie sa facem" este sa gasiti un tip de promotie, care prin mecanism, premii si forma de comunicare sa functioneze ca un magnet pentru oameni (cum a fost, de exemplu, promotia cu golden tickets din Charlie and the Chocolate Factory. Sau promotia Sprite "premiile mici sunt naspa").

2. in prim plan trebuie sa fie promotia, evident. cred ca mesajul este destul de clar in brief - daca iti faci RCA de la noi, intri in cea mai tare promotie a anului. (asigurarea RCA la noi e primul pas spre rinocerul ala, daca vrei un exemplu destul de brut si la prima mana :) )

3. Nope, no hidden tricks. Concentreaza-te pe promotie :).

E mai clar acum ?

McCann Creative Mentorship said...

aghiutza, brief-ul nu e public :).

Dar de la 1 februarie, inscrierile in Mentorship se redeschid, asa ca te asteptam atunci :).

o'nitza said...

Gata, m-am prins.
Thx.