Thursday, July 12, 2007

Si primii mentorees sunt...

Miss Thing
MDprojects
Mihai Chirculescu
Irina Iliescu
Andrei Leontescu
HEADidea Advertising
Catalin Florea
Cristina Sztoika
Eugen Suman si Vlad Macarie
Gabriel Manta
George Turta
Stewie Griffin
Popeyes
Radu Constantinescu
Raluca Maria
Sorin Iordachescu
Vlad Ionita
Vlad Stoiculescu
Alexandra (alecsutz@...)
Ana Belcescu
Ana-Maria Ciobotaru
Bogdan Badiu

Felicitari!

Cei mentionati vor primi pe mail instructiunile necesare pentru a merge mai departe, iar cei care nu se regasesc pe aceasta lista vor primi feedback individual, cu motivele pentru care nu au fost selectati, cand li se va explica si cum/cand pot incerca din nou.

Si dupa cum puteti observa, site-ul este in lucru pana la inceputul saptamanii viitoare, pentru a pune la punct sistemul de login al membrilor (asa vor fi trimise rezolvarile, de acum inainte).

12 comments:

Eugen Suman said...

yay! Ne bucuram. Sa vedem ce urmeaza :D

Codruttzz said...

Vad ca s-a meritat asteptarea pentru mine... :))) :p

ana said...

yppie yppie yeah !!!!

krossfire said...

Sunt vesel deci v-am adaugat la blgroll :P

Anonymous said...

Personal imi cer scuze pt intarzierea raspunsurilor
N-a fost pt ca ne doare in cot si in alte parti anatomice de acest mentorship, ci pt ca o jurizare corecta cere timp si concentrare
Invatam din greseli...data viitoare vom sti cam cat timp ne ia chestia asta cu alesul
Pt cei care nu sunt pe lista scurta voi folosi replica de la un spot la loterie :"no, lasa tu, ca se trage si data viitoare!" ;)

Anonymous said...

Nu m-am calificat printre fericiti, dar ii felicit pe cei care au reusit le urez succes. Insist sa le vad rezolvarile, precum si ce vor face mai departe in cadrul mentorship (daca se poate).

Felicit si McCann pentru deschiderea fata de noi in general si pentru initiativa mentorshipului.

Abia astept testul urmator. :)

Anonymous said...

:) ieri a fost ziua mea... multumesc pentru cadou

Anonymous said...

la multi ani! :D

Anonymous said...

Daca nu publicati rezolvarile testului , pe care le-ati considerat bune sau motivatia respingerii celorlalte nu aveti nici o credibilitate !!!

Sagi said...

Incep spunand felicitari celor care au trecut....eu nu am fost ales, dar este ok atata timp cat o sa primesc feedback`ul :) .... si inca o mica rugaminte, daca puteti face asta, sa postati rezolvarile celor selectati.
Va multumesc mult pt aceasta provocare si astept feedback`ul.

PS: Alex Olaru ma numesc.

Laur said...

O duzina de castigatori! Felicitari! E dezastruos pentru mine ca nu ma numar printre ei, mi-am stricat o intreaga seara saptamana trecuta cand am aflat rezultatele! Mai ales ca nu a fost o competitie directa.

Anonymous said...

sa inteleg ca se mai pot trimite "rezolvari" pana pe 12? site-ul vad ca inca nu merge, deci, se trimit pe mail raspunsurile? mersi.