Saturday, May 19, 2007

De kkt

A venit toamna, dupa cum ziceam, ba mai mult, e chiar noiembrie. Toamna se termina mentorshipurile de cacat care incep primavara. Toamna, frunzele isi dau arama pe fata asa cum fac si proiectele de cacat. La un mare misto, pasarile de curte isi baga **** ca sa aiba mai tarziu ce numara, bobocii. Bobocii, sigur, sunt mai multi decat s-au asteptat procreativii. Ba, sunteti prea multi, ba, « ne este practic imposibil ». Asta inseamna « ba, esti prost, da' n-am timp sa-ti demonstrez de ce, pentru ca mai sunt si altii prosti ca tine ». Candoarea e cu voi in noaptea mintii. Mie mi se face practic greata, si practic o sa dau p'afara, de « pafarista » ce sunt. Undeva acolo sus, de unde scuipati voi, ei bine, undeva acolo sus pute. "In mare cele mai primite comentarii au fost ca rezolvarile au fost "pafariste" adica la nimereala fara putin gand in spate sau la prima mana." Cele mai primite comentarii =))))). Ce penibil e sa fii echipa Creative Mentorship. Uite, io acum, cu putin gand in spate, daca primiti cu, comentariile, as putea sa cred ca publicitatea la a doua mana e de preferat. Dar io prefer sa va las singuri in tagma celor cu putin gand in spate. "Ne cerem scuze ca nu putem sa va evaluam separat insa va asteptam la urmatoarele generatii cu mai multa> inspiratie". =)))))) E delicios. Va asteptam la urmatoarele generatii cu mai multa inspiratie. E dregutz din partea voastra sa promiteti ca ne veti astepta mai inspirati. E cam neclar prin ce zari albastre asteptati voi, oricum, undeva "la urmatoarele generatii". "Keep reading the blog". Rugam publicul sa fie vigilent, si sa astepte cu interes viitorul nostru cacat. Camaradereste ashea, la final.>>> Io am participat in prima serie la mentorhip si am asteptat un raspuns care n-a venit pana cand nu am strigat dupa el, si care a fost ca de fapt n-am participat pentru ca voua nu va merge serveru'. Cum nici dupa asta nu a venit feedbackul, decat indirect prin lista cu cei admisi, am lasat-o asa cum a ramas si n-am mai asteptat nimic. Io eram...senina. Dar cand ma trezesc pe 1 noiembrie, dupa multe luni, cu un mail in asa hal, ma cam...innorez. Si mailul vostru, impreuna cu raspunsul meu, o sa apara public pe oriunde o sa reusesc io sa-l pun. Pentru ca imi exercit libertatile si imi asum raspunderea. Uf, v-am plictisit.>> Va urez sa tindeti in continuare spre nivelul vostru de incompetenta si regret ca l-ati depasit de mult.